TB שוללת את הסיסמהשלי בהגדרת חשבון חדש

יש לך שאלה על לקוח הדוא"ל של חבילת Mozilla? יש לך תשובה לשאלות של אחרים?
נועם
משתמש חדש
הודעות: 20
הצטרף: 19 אפריל 2015, 14:27

TB שוללת את הסיסמהשלי בהגדרת חשבון חדש

הודעה שלא נקראהעל ידי נועם » 04 אוגוסט 2015, 12:00

לבאי הפורום שלום רב,

בשל סיבות שונות, וקושי טכני מסוים, נאלצתי להסיר את התוכנה במלואה (כולל הסרת תיקיית הפרופיל) ולנסות להתקינה מחדש.

בהגדרת חשבון הדואר, לאחר ההתקנה נתבקשתי להמציא את הנתונים המבוקשים:
השם שלך: התוכנה הציבה במקום את השם המוגדר במערכת הווינדוס, הכנסתי את השם המוגדר ב-GMAIL - שם בעברית (השם שאותו יראו אחרים - מקבלי המיילים). בתיבה זאת הסמן הופיע בצד ימין של התיבה - כלומא אפשרות לשם בעברית
הדוא"ל שלך: הסמן הופיע בצד שמאל של התיבה, כתובת הדוא"ל הוכנסה כמובן באנגלית.
הסיסמא שלך: הסמן הופיע בצד ימין של התיבה. גם לאחר הכוונה לאנגלית הסמן נשאר בצד הימני של התיבה. (הסיסמה שלי כתובה באנגלית)

לאחר הכנסת כלל הנתונים הופיעה הודעה המציינת כי שהנתונים אינם ניתנים לאימות, ושם המשתמש והסיסמה אינם נכונים.
האמור חזר על עצמו מספר פעמים, ללא שינוי.
גם לאחרהעתקה והדבקת הסיסמא באנגלית - שללה התוכנה אימות נתונים, וקבעה שוב כי שם המשתמש והסיסמה אינם נכונים.
מיותר לציין כי בסיסמה זו יש לי גישה מליאה לחשבון ב- GMAIL, וללא פתרון הבעיה לא ניתן להגדיר החשבון בתוכנה.

אשמח לקבל הצעות לפתרון בהקדם.
בתודה,
נועם

סמל אישי של המשתמש
תומר‏
הודעות: 2044
הצטרף: 31 מאי 2005, 00:29
יצירת קשר:

Re: TB שוללת את הסיסמהשלי בהגדרת חשבון חדש

הודעה שלא נקראהעל ידי תומר‏ » 19 אוגוסט 2015, 20:43

האם במקרה מופעל אצלך אימות כפול בחשבון שאתה מנסה להגדיר בג׳ימייל? האם ניסית לבדוק אם דרך הדפדפן אתה מצליח להתחבר לאתר עם שם המשתמש והססמה שברשותך?
– תומר.


מוזילה ישראל בפייסבוק: https://facebook.com/MozillaIsrael

נועם
משתמש חדש
הודעות: 20
הצטרף: 19 אפריל 2015, 14:27

Re: TB שוללת את הסיסמהשלי בהגדרת חשבון חדש

הודעה שלא נקראהעל ידי נועם » 02 ספטמבר 2015, 09:49

תומר‏ כתב:האם במקרה מופעל אצלך אימות כפול בחשבון שאתה מנסה להגדיר בג׳ימייל? האם ניסית לבדוק אם דרך הדפדפן אתה מצליח להתחבר לאתר עם שם המשתמש והססמה שברשותך?


תומר שלום,

א. לא ידוע לי כיצד ניתן לבדוק עימות כפול בג'מייל.
ב. אני מצליח להתחבר עם שם המשתמש והסיסמא שברשותי.
ג.[url]הבעיה למעשה נפתרה רק לאחר הפעלת הגיבוי של הפרופיל שנשמר בתוכנת TB קודם הסרתה.[/url]
אלמלא הגיבוי לא ניתן היה ליצור חשבון חדש בTB בהתקנה מחודשת לאחר הסרתה.

תודה רבה על התייחסותך.

כתיבה וחתימה טובה ושנה טובה
נועם


חזור אל “Mozilla Thunderbird”



מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד