הודעות חדשות לא יורדות לתיבת המייל

יש לך שאלה על לקוח הדוא"ל של חבילת Mozilla? יש לך תשובה לשאלות של אחרים?
ניצנה

הודעות חדשות לא יורדות לתיבת המייל

הודעה שלא נקראהעל ידי ניצנה » 03 נובמבר 2014, 20:49

מישהו יודע למה הפסיקו הודעות חדשות לרדת לתיבת המייל?(טנדרבירד)
אני רואה את החדשות אך ורק דרך אתר השרת באינטרנט
חוץ מזה תיבת הדואר מתפקדת כסדרה (מוציאה מיילים וכו')

סמל אישי של המשתמש
תומר‏
הודעות: 2017
הצטרף: 31 מאי 2005, 00:29
יצירת קשר:

Re: הודעות חדשות לא יורדות לתיבת המייל

הודעה שלא נקראהעל ידי תומר‏ » 03 נובמבר 2014, 22:23

יהיה קשה עזור כשאנו לא יודעים את כל הנתונים. כמו־כן, צריכה להופיע לך הודעת שגיאה המבשרת על התקלה שאירעה.
– תומר.


מוזילה ישראל בפייסבוק: https://facebook.com/MozillaIsrael

steinber

Re: הודעות חדשות לא יורדות לתיבת המייל

הודעה שלא נקראהעל ידי steinber » 09 נובמבר 2014, 02:50

I have the same problem. I can't receive messages. I get an error message that my inbox is full and I have to delete messages and compress. But after deleting 1000 messages and compressing, it still says the inbox is full. Also, every time I start Thunderbird, it "builds a summary of the inbox." I ran Norton Power Eraser and there is no problem. Now what do I do?

steinber

Re: הודעות חדשות לא יורדות לתיבת המייל

הודעה שלא נקראהעל ידי steinber » 11 נובמבר 2014, 12:53

שלום תומר,
אני קוראת עברית, אבל בכתיבה קל לי יותר לכתב באנגלית. האם זה הסיבה שלא ענית לי? אני רואה שענית אתמול לניס על שאלה דומה. יש לך תשובה בשבילי גם? כל הבעיה היא הודעה שה inbox מלא, אפילו אחרי שמחקתי 1500 הודעות ועשיתי compact folder. והוא לא מוריד הודעות חדשות מהאתר. מעניין שגם אצלי כמו אצל ניס המייל שלי שייך ל-012 וההודעה האחרונה שקבלתי היה ב-6 לאוקטובר.
מה אתה מציע?

סמל אישי של המשתמש
תומר‏
הודעות: 2017
הצטרף: 31 מאי 2005, 00:29
יצירת קשר:

Re: הודעות חדשות לא יורדות לתיבת המייל

הודעה שלא נקראהעל ידי תומר‏ » 13 נובמבר 2014, 11:29

מעניין שגם במקרה שלך וגם במקרה של ניס מדובר בחשבון המוגדר אצל 012. אינני חושב שזו הסיבה לבעיה, אבל זה בהחלט כיוון מחשבה שכדאי לבדוק.

לענייננו – כאשר מופיעה ההודעה שהתיבה מלאה, לרוב אין משמעות הדבר שהתיבה שלך בתוכנה מלאה, אלא נפח האחסון שהוקצה עבורך בצד השרת בלבד. אם החשבון שלך מוגדר בתור IMAP, ההודעות יושבות פיזית בשרת ולכן לוקחות נפח אחסון בשרת, אבל זה אינו המצב אם החשבון שלך מוגדר בתור POP3, שאז ההודעות יורדות מהשרת למחשב שלך ובאותו הרגע נמחקות מהשרת ומפנות מקום להודעות חדשות. אפשר אמנם לגרום ל־POP3 להתנהג קצת יותר כמו IMAP, אבל זה אינו בררת המחדל ואני לא מכיר אנשים שנוהגים לעבוד כך. בכל אופן אני אישית מעדיף לעבוד ב־IMAP, מה שמאפשר לנו לגשת בקלות לתיבה ולהודעות שלנו ממגוון רחב של יישומים, מחשבים וגם מכשירי סלולר, ואם נפח התיבה בצד השרת הוא אכן מגבלה עבורך, הייתי שוקל להעביר הודעות ישנות לתיקיה מקומית שנמצאת מחוץ לתיקיות התיבה, להעביר אוטומטית את ההודעות לתיבה אחרת מסוג IMAP בעלת נפח אחסון גדול יותר (למשל gmail) או אפילו לפנות לספק השירות ולברר לגבי אפשרות להרחיב את גודל התיבה (אם כי במקרה זה אנחנו לא בהכרח פותרים את הבעיה אלא רק מרחיקים את מועד פתרון הבעיה).

כדי שנדע איפה אנחנו עומדים, הייתי מציע לך להיכנס להגדרות החשבון בתוכנה ולבדוק אם הוא מוגדר בתור POP3 או IMAP. הייתי גם ממליץ לבדוק מהו נפח התיבה כעת ומהו נפחה המקסימלי.

לגבי מענה אטי – לפעמים לוקח לנו קצת זמן להתפנות להגיב להודעות פה בפורום ואין צורך להיפגע מכך. אם לא קיבלת תשובה בפרק זמן סביר, זה בסדר להוסיף הודעה נוספת כדי להזכיר לנו שהבעיה עדיין קיימת, וכדאי גם לנסות ולהרחיב כי פעמים האנשים הפעילים פה בפורום בוחרים שלא להגיב על נושאים מסוימים פשוט כי אין להם תשובה לבעיה שתוארה.
– תומר.


מוזילה ישראל בפייסבוק: https://facebook.com/MozillaIsrael


חזור אל “Mozilla Thunderbird”



מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד